handsomely

Nattinatt

Kategori: Allmänt

Nu är dag 2 av 30 avklarad, vart lite cross, gym & rodd på friskis, där jag fick ett träningskort av Nettan!:) Taaaack!<3
Vi är så bra och duktiga!;) Sedan lite avokado, mozzarella, keso & bacon gryta/sås/röra?!:) Muuums! Känner mig så nöjd & har dendär sköna känslan som jag glömt bort hur den kändes när man pumpat ur sig på gymmet, duschat & kryper ner i sängen! Får se om jag står kvar vid det när jag vaknar imorgon och känner efter!;) Tänkte också säga, att jag blir så glad och super peppad när andra peppar en med det man gör!:) Det behövs verkligen, tack!:) Nu ska jag så skönt somna in, nattinatt!<3

Kommentarer

  • Maggan säger:

    Heja gumman!

    Du är så duktig bra att du kommer igång och rör dig. Jag förjer dig varje dag

    Lycka till kram

    2012-02-29 | 12:07:36
  • Nettan säger:

    Nu är duktiga du på gymmet jag är tvär impad ;-) själv sitter jag på cykeln å har en halvtimme kvar puss kram och Varsegod för kortet ;-)

    2012-02-29 | 21:26:37
    Bloggadress: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: