handsomely

JAHOPP

Kategori: Allmänt

Man kanske skulle ta upp dethär med bloggandet igen eller vad tros, jag glömmer ju bara helt av och blir för lat att sätta mig för att skriva! Någonting, någongång kan jag väll iaf slänga in med någon slags information..
Just nu har jag fått anställning på Gude, jag jobba ju inom vård med demenssjuka och nu står jobbet mig upp till halsen, jobbar i stort sätt varje dag, med en dags ledighet emellan, tar oftast på mig jobb då med, om någon är sjuk eller att det fattas personal, trött är jag oftast nästan jämt, och har ju alltid varit men jag får ju skylla mig själv när det gäller jobbandet;) Cash is king, eller vad säger man.. Iaf så tänkte jag och älsk dra oss mot Norge efter årskiftet så fort mitt vikariat löpt ut, jobba och spara pengar är tanken för att sedan ut och resa tills pengarna tar slut innan man fortsätter att bygga på livet här hemma, det är en dröm som vi båda har, att resa och se så mycket som möjligt innan barn är påväg! Det återstår att se hur vi fullföljer detta, mycket kan hända på några månader, tänkte framförallt ta och vinna 196 miljoner på lottopå onsdag, då slipper vi ju Norge;) Näe, nu ska jag fortsätta jobba, slutar 16 idag så vi tar nog en sväng förbi bror, har ju flera timmar att ta död på innan läggdax, inte alls vanligt en söndag!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: