handsomely

Fredag

Kategori: Allmänt

Fredag & dag 19:) Idag vart det gym igen såklart, kände mig helt slut med all träningsvärk men så testa jag celsius drycken och vips så var jag pigg och taggad, celsius är en dryck du dricker innan träning med 200mg koffein och annat som gör att förbränningen lägger sig på topp och att du självfallet blir piggare och kan prestera mer under träningen:) Direkt efter hem och sedan till Marco & Sandra på middag så här sitter vi, jag bloggar, Niklas spelar ps3, Marco duschar & Sandra ligger i sängen och gosar med hunden som de nyss skaffat, Selma heter hon och är som en pytte boll ryamatta:) Killarna åt bläckfisk gryta och för oss andra två så väntar fläskfilén i ugnen som ska avnjutas med sallad och kvarg, muuuums!!:) Köpte vanilj kesella till efterätt & en 82% choklad;) Blir en lugn myspysfredag i goda vänners lag:)
Kramis<3

Köpte också en situation Sthlm tidning av min försäljare idag, ni alla, gör det, 50:- kostar en, hälften går till han du köper den av och det är hans lön, köper bara du en dag blir det alltså 25:- i dagslön, dessutom så dricksa en tia när du ändå köper, de är hemlösa som jobbar med detta för att bygga upp sitt liv igen, läs också boken HEMLÖS, jag grina igenom den! Innan jag läste den kolla jag knappt åt de som sålde, tänkte ena tiggare, efter är jag en stolt kund!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: