handsomely

Dag 29 av 30

Kategori: Allmänt

Har idag myst massor! Först på vallby friluftsmuseum där vi traskat runt och kollat på djur samt fikat! Sedan styrde vi kosen mot badhuset där det vart massa bad och simm som dagens träning!:) Väl hemma skulle jag ta tag i städningen men det får vänta tills imorgon, då älsklings bästa vän Johanna kommer från Malmö på visit och det förmodligen inte blir någon träning på friskis! SÅ jag tänkte ta en springrunda och powerstäda som träning istället samt att vi skjuter på väg, mät & bildtagning som jag bävar/är nervös över, känns på nå vis som om det inte hänt något de senaste tio dagarna men vad vet jag? Och om inte så kommer jag i vilket fall äta som nu samt träna så mkt som möjligt! Har som ett litet mål att vara helt i form och helt nöjd då vi åker till Turkiet och det är i augusti så jag har ju god tid på mig, eller!?;) Snart blir det nattinatt, ska verkligen försöka upp i tid imorgon!:)
Puss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: