handsomely

Helgen

Kategori: Allmänt

Detta är just varför jag inte lyckats hålla en blogg tidigare, jag skjuter på inlägg och glömmer sedan bort och vips så har det gått flera dagar! Iallafall så har helgen passerat fort, i fredags vart det städ och sedan lunch gym med Nettan som bjöd på mat uppe på sportköket efter, guuud så gott och fräscht med deras salladsbar! Kvällen vart jag och älsk bjudna på grillat hos familjen och det vart en tidig kväll, lördagen bestod av en stav pw med Nettan och massa mys i solen, kvällen sluta på stan men hade lika gärna stannat hemma. Idag har det bara slappats och så blev det kvälls gym med Nettan såklart!:) Fick med mig nyttovåfflor och supergott bröd hem, det är ju trotts allt våffeldagen idag, muuuums!:) Nu ska jag krypa ner och kurera mig, verkar som om jag håller på att bli sjuk, vill verkligen iiiinte:( Hoppas på att det känns bättre imorgon!
Nattinattpuss<3

Bilder följer under, verkar inte fungera med för många på ett inlägg!?

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Keep on blogging det är kul när du bloggar ;-) älskar dig gumman puss

    2012-03-26 | 19:56:18
    Bloggadress: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: