handsomely

Norrköping

Kategori:

Äääntligen, jag var ledig i helgen, efter alla dessa dagars jobb, kändes som rena semestern. Helgen spenderades hos mor och hennes man i Norrköping, hon fyllde och vi tog det bara lugnt, tv tittande, mat, fika och sömn.. Herregud vad skönt! Kom hem igen idag, planerade körningen perfekt då vi kom, hann hämta ut paket och köpa mat innan jag började jobba fyra, värsta julkänslan jag fick med allt pynt på jobbet, julmusik och kanel i massor blev det denna kväll!! Nu har jag myst ned mig i sängen, pustar och stönar inför denna jobbvecka men det ska nog gå bra! Imorgon är jag sugen på massa städ, röj & pynt här hemma efter jobbet, samt en nyttigare vardag, återstår att se!:) Nattinatt<3

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Välkommen tillbaks gumman!!! Vore kul om du bloggade lite ;-) pusskram <3 älskar dig

    2012-12-04 | 00:19:16
    Bloggadress: http://mrsnatten.blogg.se

Kommentera inlägget här: