handsomely

Morgon morgon

Kategori: Allmänt

Vaknade av ett riktigt ryck, drömde att jag kollat på klockan och missat mitt mellanmål & så vakna jag, trodde klockan var runt ett-två, har inget minne av att alarmet ring så efter mycket letande i sängen hitta jag äntligen mobilen, halv nio!!!! Helt sjuk!!! Haha.. Nu har jag ätit god frukost med yoghurt, kvarg, Nettans hemmarostade müsli, frön, en torr knäckemacka & en kopp grönt;) Samt fixat för mitt mellanmål. Nu blir det snabba iväg till skolan, skulle behövt vara där nio men det är tur man bor 2 minuter ifrån!;) Ha en bra dag!<3

Kommentarer

  • KAN DEE säger:

    Aaaahhh vad skojj att du börjat blogga! :) Ska bli intressant att följa din träning, är övertygad om att du kommer fixa det galant!

    2012-02-28 | 15:47:35
    Bloggadress: http://kandees.com

Kommentera inlägget här: