handsomely

Godnatt

Kategori: Allmänt

Nu är första dagen avklarad, 29 kvar;) Jag kan inte minnas när jag sist var så belåten och ickehungrig på en hel dag, vanligtvis äter jag 1 max 2grr på en dag, förutom massa skit jag är sugen på, speciellt på kvällen! Min kropp måste fått en chock idag!? Haha! Men en sak är säkert, jag har varit PIGG hela dagen, annars är jag så trött så jag måste vila middag! Har idag avverkat 22,10 km träning och är nöjd med det, imorgon blir det gym!:) Det kommer ta ett tag att vänja sig vid att äta var tredje timma för mig, känns som om det är de ända jag gjort idag, men men, det ska nog gå! Bävar inför den/de dagar suget sätter in och nästan tar över men jag har GETT MIG TUSAN på att här ska inget tas över, jag fixar det!!:) Nu myser jag med älskling, som börjat snarka om nätterna men än ligger han i lä, jag är tydligen ganska så duktig jag med, hoppas det kanske försvinner när trippel hakan ryker;) haha.. Näe, nattinatt imorgon står skola på schemat, tiiiiidigt!!!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: