handsomely

Fight

Kategori: Allmänt

Nu har jag startat blogg, för att peppa mig själv & försöka skriva var dag om hur det går med min träning, mat & viktnedgång! Jag & min mor, syster för er som funderar;) ska idag, måndag den 27:e påbörja något som är i stuk med fitnessfighten, vi ska äta var tredje timma, träna minst 1 timma om dagen & kosten består av nyttigheter & proteiner! Detta ska vi följa i 30 dagar, en månad! Strikt & utan fusk. Det kommer bli jobbigt kan jag lova, då jag slappat till mig & gått upp 16kg sista året, samt dragit på mig ett enormt sötberoende! Men det SKA gå och jag SKA lyckas, jag som alltid tränat nått å mått bra å sett hälsosam ut är just nu inget mer än en trött & lat degboll! Nu är det slut på detta och idag är första dagen på mitt sundare liv!:) Nu ryker det sista goa & söta skiten i skafferiet ner i min mage och när jag vaknar imorgon blir det annat gott men dock nyttigt!;) Nattinatt & önskar mig själv lycka till!:)<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: