handsomely

:)

Kategori: Allmänt

Nu har hela dagen snart gått, skulle vara i skolan 9-11 men tog ju med mig mellis så att jag kunde stanna om jag kände för det och så vart fallet, stanna till halv tre & avverka 2 prov så nu är det 4 kapitel kvar och sedan är jag klar med matten! Till mellis vart det keso/kvarg med något hallon, frön, lite mandel & valnöt! Snabba hem från skolan för att äta sen lunch, men höll dock de tre timmarna, då vart det lite grönt med kallskuret & kesella. Nu vid 18 skulle det vara mellis igen så det vart en liten bit saffranstorsk med keso och sparris! Mums! En kopp kaffe & så bär det snart iväg till gymmet för mig & Nettan! Gogogo!;) Ska försöka fixa bloggen ikväll om jag orkar, den är ju inte speciellt rolig nu!;) Höres senare!<3
Och justja, vilket toppen väder vi haft idag:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: